Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз роботи із зверненнями громадян
за 2016 рік
Аналізом стану організації роботи з розгляду звернень громадян за 2016 рік в Оржицькому районному суді встановлено наступне.
За вказаний період до Оржицького районного суду Полтавської області надійшло 22 звернень громадян, з них - 10 усних зверненнь громадян та 12 письмових. З 22 звернень 20 розглянуті у 5-ти денний термін, надано обгрунтовані відповіді згідно до Конституції України, Законів України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування…”.
Порівняно з аналогічним періодом 2015 року в 2016 році кількість звернень збільшилася. Так, протягом 2015 року до суду надійшло 14 письмових зверненнь громадня, на особистому прийомі було прийнято 7 громадян.
Протягом 2015 року :
- 2 зверненнь з приводу надання інформації щодо справи ;
- 7 зверненнь щодо роз’яснення законодавства;
- 1 звернення щодо надання рішення по справі особі, яка не брала участі у справі;
Протягом 2016 року :
- 14 зверненнь з приводу надання інформації щодо справи ;
- 4 звернення щодо роз’яснення законодавства;
- 3 звернень щодо видачі копій рішень особам, які не брали участі у розгляді справи;
- 1 надання публічної інформації;
Ведуться журнали особистого прийому громадян, в яких зазначається дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду. Особлива увага під час проведення особистого прийому приділяється зверненням інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, учасників та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, осіб, які потребують соціальної допомоги та підтримки. У разі звернення даної категорії населення, їх прийом проводився позачергово, незалежно від днів та годин прийому.
На особистому прийомі громадян протягом 2016 року з 10 осіб, було прийнято 7 осіб пенсійного віку та 2 безробітніх, 1 особу що перебуває у відпустці по догляду за дитиною.
Звернень з приводу не видачі копій судових документів, дій судових працівників, незгоди з відповіддю, невиконання рішення суду, неетичної поведінки суддів, невчасного направлення справи до апеляційної чи касаційної інстанції, організації роботи суду та ін. не надходили.
Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, ветеранів війни і праці, інвалідів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки не надходило.
Звернення громадян розглядалися кваліфіковано, неупереджено, об’єктивно.
Протягом 2016 року відсутні випадки несвоєчасності розгляду звернень громадян.
Відмічається збільшення кількості звернень громадян порівняно з 2015 роком на 1 звернення. Відмічається відсутність повторних звернень громадян, що свідчить про надання вичерпних та кваліфікованих відповідей на звернення громадян.
Залишок нерозглянутих звернень громадян станом на 01 січня 2016 року відсутній.