flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи із зверненнями громадян за 2013 рік

27 грудня 2013, 10:47

Аналіз роботи із зверненнями громадян

                                                         за 2013 рік

         Аналізом стану організації роботи з розгляду звернень громадян за 2013 рік в Оржицькому районному суді встановлено наступне.                                                             

За вказаний період до Оржицького районного суду Полтавської області надійшло 12 звернень громадян, з них - 5 усних звернення громадян та 7 письмових. З 12 звернень 9 розглянуті у 5-ти денний термін та 3 у 10-ти денний термін, надано обгрунтовані відповіді згідно до Конституції України, Законів України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” від 07.02.2008 р. № 109/2008, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування…”. Протягом  2013 року скарги до Оржицького районного суду не надходили.

Порівняно з 2012 роком в 2013 році кількість звернень зменшилася. Так, протягом 2012 року до суду надійшло 20 звернень, з них 11 письмових звернень, на особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Протягом 2012 року надійшло:

-         7 звернень з приводу надання інформації щодо розгляду справи;

-         5 звернення щодо роз’яснення законодавства;

-        8 зверненнь щодо направлення копії рішення суду;

Протягом 2013 року надійшло :

-         3 звернення з приводу надання інформації щодо розгляду справи ;

-         5 зверненнь щодо направлення копій документів;

-         1 звернення щодо направлення копіїї технічного запису;

-         3 звернення щодо роз’яснення законодавства;

Ведуться журнали особистого прийому громадян, в яких зазначається дата проведення прийому, прізвище заявників, питання, з якими вони звертаються, результати розгляду. Особлива увага під час проведення особистого прийому приділяється зверненням інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, учасників та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, осіб, які потребують соціальної допомоги та підтримки. У разі звернення даної категорії населення, їх прийом проводився позачергово, незалежно від днів та годин прийому.

На особистому прийомі громадян протягом 2013 року з 5 осіб, було прийнято 4 особи пенсійного віку та 1 безробітній.

Звернень з приводу не видачі копій судових документів, дій судових працівників, незгоди з відповіддю, невиконання рішення суду, неетичної поведінки суддів, невчасного направлення справи до апеляційної чи касаційної інстанції, організації роботи суду та ін. не надходили.

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, ветеранів війни і праці, інвалідів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки не надходило.

Звернення громадян розглядалися кваліфіковано, неупереджено, обєктивно.

Протягом 2013 року відсутні випадки несвоєчасності розгляду звернень громадян.

Відмічається зменшення кількості звернень громадян порівняно з 2012 роком на 8 зверненнь. Відмічається відсутність повторних звернень громадян, що свідчить про надання вичерпних та кваліфікованих відповідей на звернення громадян.

Залишок  нерозглянутих  звернень  громадян станом на 01 січня 2013 року відсутній.

 

КЕРІВНИК АПАРАТУ

ОРЖИЦЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ                         В.К.КРОПИВКА