flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2012 року

28 вересня 2012, 14:37

 

Аналіз роботи із зверненнями громадян

 за перше півріччя 2012 року

    

Аналізом стану організації роботи з розгляду звернень громадян за перше півріччя 2012 року в Оржицькому районному суді встановлено наступне.

За вказаний період до Оржицького районного суду Полтавської області надійшло 9 звернень громадян, з них - 8 усних звернень громадян та 1 письмове. З 9 звернень 9 розглянуті у 5-ти денний термін та надано обґрунтовані відповіді згідно до Конституції України, Законів України “Про звернення громадян, Указу Президента України “Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування…”. Протягом  першого  півріччя 2012 року скарги до Оржицького районного суду не надходили.

Порівняно з 2011 роком в 2012 році кількість звернень зменшилася. Так, протягом першого півріччя 2011 року до суду надійшло 7 письмових звернень, на особистому прийомі було прийнято 8 громадян.

 

Протягом першого півріччя 2012 року надійшло:

 

-         6 звернення з приводу надання інформації щодо розгляду справи;

-         4 звернення щодо роз’яснення законодавства;

 

Протягом першого півріччя 2011 року :

 

-         10 звернень з приводу надання інформації щодо розгляду справи ;

-         1 звернення щодо відшкодування витрат, пов’язаних з викликом до суду;

-         1 звернення щодо направлення копії рішення суду;

-         1 звернення щодо роз’яснення законодавства;

-         1 звернення щодо наявності зброї у представника, який перебував у суді;

-         1 звернення щодо видачі виконавчого листа.

 

На особистому прийомі громадян за I півріччя 2012 року з 8 осіб, було прийнято 3 особи пенсійного віку, 4 працюючих та 1 безробітній.

 

Звернень з приводу не видачі копій судових документів, дій судових працівників, незгоди з відповіддю, невиконання рішення суду, неетичної поведінки суддів, невчасного направлення справи до апеляційної чи касаційної інстанції, організації роботи суду та ін. не надходили.

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, ветеранів війни і праці, інвалідів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки не надходило.

Звернення громадян розглядалися кваліфіковано, неупереджено, обєктивно.

Протягом першого півріччя 2012 року відсутні випадки несвоєчасності розгляду звернень громадян.

Відмічається зменшення кількості звернень громадян порівняно з аналогічним періодом 2011 року на 4 звернення, також відмічається відсутність повторних звернень громадян, що свідчить про надання вичерпних та кваліфікованих відповідей на звернення громадян.

Залишок  нерозглянутих  звернень  громадян станом на 27 червня 2012 року відсутній.

 

 

КЕРІВНИК АПАРАТУ

ОРЖИЦЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ                                  В.К.КРОПИВКА